En skummel vending på Asvo…

Måtte stoppe på veien til Asvo i dag og ta bilde av månen 🙂 

Da jeg kom til Asvo i dag tidlig så sto det to menn utenfor kontoret til veilederen. Hilste pent på dem og venta på at de skulle gå og jeg kunne gå inn på kontoret..Trodde jeg..Men neida, bli med meg du sa ene mannen..Da visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Men det var visst riktig. Jeg skulle bli med han på ett møte om kosthold/trening, og der skulle jeg jo ikke være aleine fant jeg ut. 7 andre var det der å gitt. Eksplosjon av alle følelser i kroppen. Lyst til å snu i døra og stikke av. Men greide styre meg og satte meg rolig ned og prøvde konsentrere meg. Veilederen hadde ikke fortalt at jeg skulle dit i dag så jeg skulle få en rolig helg uten å grue meg. Det var jo snillt gjort 🙂 Hvis jeg hadde visst det så er det mulig jeg ikke hadde dratt i dag. 

Nå er det blitt kvelden igjen og mørkt ute. Blitt kaldere igjen er det å. Hadde frysi på bilen fra 9 til 13 i dag, så måtte skrape. Er glad vi har garasje så jeg slipper det hver dag 🙂 

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld. Ta det helt med ro og slapp ordentlig av 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg