Fredelig Søndag….

Tok meg en liten runde ute i hagen 17. November 2013 kl 1300..:) 


Kristorn er fin nå. 


En bringebærkvist tittet opp av det tørre gresset. 


Nydelig himmel i dag, med en stor gul sol på 🙂 

Syrina har masse knupper. Har ikke lagt merke til om den har hatt det før om vinteren. Lurer litt på om den tror det er våren alt. 


Har pakka inn førjulsgaver til småjentene i Bergen i dag. Mangler bare eske nå, den jeg hadde kjøpt blei fort for liten 🙂 Lise Sofie har bestillt sjokoladekalendere, så det fikk jeg kjøpt i går. 

Synes den hvite kaktusen er så fin nå. Den har ikke hatt blomster før 🙂 Har 3 Orkideer med knupper nå å. Gleder meg til å se hva slags farger de er, håper de er forskjellige. Fikk orkidejord av mor i går, så nå skal jeg potte om to mini orkideer jeg har. Spennende om de liker det og vil fortsette å vokse 🙂 

Nå er Søndagen halvferdig og tenk jeg har fri i morra å. Håper på en tur med Kjersti da. Litt påfylling av energi før det er Asvo igjen på Tirsdag. Gutta skal snart hentes i Drammen. Også blir det kjøttkaker til middag 🙂 Det blir bra..

Ønsker dere alle en fortsatt fin Søndag 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg