God Lørdag….

I dag dro vi til mora mi en tur…Var innom Liertoppen, julehandelen blir lagt dit i år tror jeg. Har vært der før, men aldri gått gjennom hele senteret og titta. Også var jo Søstrene Grene der. Tonje har snakka mye om den butikken i Bergen. Må innom den igjen å, når jeg får penger 🙂 


Så dro vi videre hit…Lierfoss 🙂 Koselig å dra hjem en tur. Fikk lapskaus og krydderkake..Mine favoritter 🙂 

Sånn var månen da vi dro hjem igjen 🙂 

Da vi kom hjem var det to utsulta katter her og venta på oss :)..Tobias hadde vært ute og Bolla inne. Nå ligger den ene i hele to-seteren og den andre i senga..Er ikke så værst å være katt 🙂 

Har vært en fin dag i dag…Gutta er hos pappan sin. Knut har bakt cookies for første gang, gode blei de visst. Skulle ta med en hjem i morra så jeg får smake. Det har vært nydelig vær i dag. Jeg var på do ved 4 tiden i natt, da var det nesten 13 plussgrader. Det har det vært i hele dag tror jeg..Stor og fin sol…

Ønsker dere alle en god natt. Vær forsiktige i natt og ta vare på hverandre….:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg