Endelig helg…

Hei og god Fredag til dere 🙂 Hvordan har dere det i dag? Jeg har det veldig bra…Slapp og kjøre til Asvo og det er jeg utrolig glad for. Veiene var jo blitt skøytebaner iløpet av natta. Nå har sola vært framme en stund så nå høres og ses det bedre ut. 

I går var jeg i Asvo butikken hele dagen. Det var fint. Har bare vært innom der en gang før som kunde. Veldig mye rart der inne 🙂 Likte å pakke ut og sette på plass, men kjenner det i kroppen etterpå. Ønsker meg en jobb der jeg kan sortere og pakke dingser i farger og størrelser jeg. Det er meditasjon, veldig avslappende. 

Gikk tur med Kjersti etter vi hadde levert på skolen i dag. Prøvde oss på å gå over veien her, men det var skummelt. Fikk nesten ikke flytta beina, og var ikke interresert i å bli sittende med med gips både her og der. Så da tok vi bilen og kjørte hjem til Kjersti. Det er det fine grusveier, gikk vi oss en tur der 🙂 Tok bilder og skravla da vettu 🙂 

Dette er av isen på ett bilvindu. 

Ett nydelig vintervær..Helt perfekt 🙂 Passe kaldt og ikke snø..


Her har regnbuen tatt en tur innom. Lyste så fint opp på golvet her 🙂 

Nå skal jeg prøve meg ut i veien med bilen igjen. Hente samboeren og sønn på skolen. Tror sola har smelta isen de fleste stedene så det går bra 🙂 Hører ingen som sklir når de bremser nede i veien her lenger. Seinere i kveld skal vi kjøre gutta til Drammen. Etter det skal vi ikke noe før de skal hentes igjen på Søndag. 

Ha en fortsatt fin Fredag og en god helg. Ta vare på hverandre og la andre ta vare på deg 🙂 Det kan være vanskelig det. Man vil helst klare seg sjøl og ikke bry andre. Klem. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg