Rart det ikke blir bedre…

God morgen til dere 🙂 Sitter og venter på å kjøre gutta til skolene og meg sjøl til Asvo. Like urolig i kroppen og vond i magen som første dagen jeg skulle dit. Å være nervøs første dagen man skal gjøre noe nytt er normalt…Men…Når man skal dit på 5 dagen…Da burde man skjønne at det ikke er farlig og at man overlever. Har egentlig bare lyst til å ringe til dama og rope VIL IKKE og legge på 🙂 Men sånn gjør man kanskje ikke 🙂 

I går var en fin dag. Hadde fri fra Asvo og kunne gå tur med Kjersti igjen. Blei ca 1 time med ett lite stopp hos legen. Skulle bare høre på noen prøver, også endte man i stolen igjen til blodprøver. Senken er fortsatt høy. Når jeg kom hjem fra turen skulle jeg gjøre litt her hjemme. Men da klokka var rundt halv 11 så orka jeg ikke være våken lenger. La meg og sov til Knut ringte kvart på 2 og spurte om jeg kom og henta på skolen. Kroppen var helt utslitt etter en hel arb.dag på Mandag. 


Dette er skolen mamman min gikk på da hun vokste opp her. Vet ikke hva det er her i dag. Så ikke noe liv i det hele tatt. 


Nei nå må jeg sette igang her. Få på meg sokker og sko og starte opp bilen…Fikk mld fra samboeren om at det kan være glatt i dag å..Usj, det hjelper jo ikke på lysta til å reise da. 

Ønsker dere en fin Onsdag i dag. Og masse lykke til til dere som må gjøre noe dere gruer dere for. Ta vare på hverandre. Klem 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg