En lang dag på Asvo…

Hei. Hvordan har helgen deres vært?

Min har vært litt urolig. Grua meg til i dag. Skulle egentlig på omvisning på de forskjellige avd, men sa det ikke gjorde noe om jeg ikke fikk gjort det. Det var heldigvis i orden 🙂 Har pakka og veid blå plastdingser i hele dag. Koser meg aleine med det jeg og radio 🙂 

Gikk en liten tur i matpausa og tok bilder. Tryggere å rusle en tur aleine enn å gå opp i ei full kantine. Må bli flinkere til å ta pauser, selv om jeg må gå forbi andre mennesker. Blir sliten av å jobbe i ett strekk fra 9-15..Trene litt på det 🙂 I morgen har jeg fått fri så jeg kan gå tur med Kjersti og slappe av litt. Gleder meg til turen 🙂 


Ett gammelt tre med mose er som ett kunstverk..Ett lite landskap. Er så fasinert av gamle trær. 

En rar, stor sopp som vokste på en stubbe. 

Fine dråper henger fra barnålene. Tårer. 


Samboeren har lagd ett julehus. Koser seg nede i kjelleren i snekkerboden sin 🙂 Det blei jo veldig fint. 

Nå er klokka blitt halv elleve. Natta kom fort i kveld 🙂 Skal ta meg en dusj også skal jeg sove. Ønsker dere alle en god natt og en god Tirsdag morgen. Kjør forsiktig dere som skal ut å kjøre, husk alle biler har verdifull last 🙂 Ta vare på hverandre og se de små ting som skjer. Klemmer 🙂 

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg