God følelse….

Veit dere hva…

Det var da ingenting å grue seg til dette ASVO greiene i dag 🙂 

Dama jeg snakka med var veldig koselig og stedet virker veldig greit…Så ingen skumle, farlige mennesker der 🙂 Egentlig så de ganske så hyggelige ut alle de jeg fikk ett glimt av…

Førsteinntrykket er veldig bra…

Så nå skal jeg tilbake i morgen og Fredag. Også blir det vel 3-4 dager i uka de neste 12 ukene eller noe sånt…Men, tenk det. Når jeg kjenner etter så gleder jeg meg til å dra tilbake 🙂 En forferdelig rar følelse..Glede meg til noe er ikke ofte jeg gjør..Har opplevd litt for mange ganger at hvis jeg gleder meg til noe så skjer det noe som gjør at det ikke blir noe av. Derfor slutta jeg å glede meg. Lærte meg at det er bedre å tenke og tro at ting ikke kommer til å skje. Bedre å bli  gledelig overrasket når det går bra, enn å glede seg og måtte kjenne på skuffelsen over at det ikke gikk…Har jobba litt med meg sjøl i det siste, og begynt å tørre tro at ting skal gå bra og å glede meg 🙂 Og det er jo det beste, man blir gladere av det har jeg skjønt. De er ikke så forferdelig dumme de som har skrevet og sagt det i alle år 🙂 

Samtaletimen på Villa Ro gikk også helt supert…Kjempefine lærere som sier det som det er, både positivt og negativt, det liker jeg 🙂 Heldigvis mest positivt. Gode karakterer, det er godt gjort av en som nesten ikke har hatt noen skolegang hele u.skolen….Kjempestolt av verdens beste Rune 🙂 

Hvordan har dagen din vært i dag? Har du mått gjøre noe du ikke egentig tør? 

Håper dere alle har hatt en fin dag og at dere har skapt gode minner dere kan ta fram når dagen er grå 🙂 

Ønsker dere en fortsatt fin Onsdag, klem….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg