Onsdag allerede…gruer meg litt…

Våkna tidlig i dag, før 6. Skal på samtaletime på Villa Ro først i dag, så skal jeg på arbeidsavklaring eller hva de kaller det på ASVO. Så våkna med en veldig uro i kroppen og magen i opprør…Liker ikke sånne ting..Samtaletimen er ikke så ille, men det andre greiene, phu….Har ikke lyst…Vil ikke….Heldigvis er det bare en samtale med ei dame, sa hun da..Har vært med på møte på NAV før som jeg har fått beskjed om at det skulle bare være 1-2 andre med på. Da jeg kom så satt det 6-7 stykker rundt bordet. Det var ikke moro…Så stoler ikke helt på damen før jeg kommer dit 🙂 

Møtet skal visst vare i ca 2 timer sa damen på tlf..Har ikke vært på sånt før, og alt sånt er skummelt..Skal visst snakke om meg sjøl og svare på masse spørsmål om meg..Det liker jeg ikke..Det er greit å skrive det her. Ordene er greie inne i hodet mitt, men når stemmen blir lagt til og ørene hører dem utenfra, da er de ikke så greie lenger 🙂 Har heldigvis selskap i bilen til, Gutta som skal til Villa Ro skal sitte på 🙂 
Nå må jeg begynne og smøre litt skolemat her. 

Ønsker dere en god Onsdag i dag, og sender gode tanker til alle dere som skal på ett eller annet møte dere absolutt ikke vil på, men må…Skjønner hvordan dere har det 🙂 Litt greit å vite at man ikke er aleine om å ha det sånn..Vi får bite tenna sammen og prøve og temme magen og hjertet og komme oss av gårde 🙂 Vær ærlig og si ting som de er, så går det bra…Klem..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg