Irritert…banning på tv…


I nesten alle reality tv programmer og filmer nå så er det en forferdelig banning. Går det ikke an å skjerpe seg bittelitt..Det må da gå an å ta litt hensyn, ikke alle liker å høre på sånn ordbruk. Trenger ikke være kristen for å ikke like det..

Jeg blir lettere irritert hver gang, nesten litt sint…Og flau over at mennesker er så hensynsløse. Er det ingen regler for deltakere og skuespillere. Jeg vet det finnes en av knapp på tv og radio. Men det er programmer som er morsomme og følge med på. Er så trist at en eller to skal ødelegge gleden bare fordi di ikke har ordforråd nok til å føre en ordentlig samtale. 
.
De som lager programmene må skjerpe seg. Det blir ikke bedre tv fordi det er mye stygt snakk. Nesten alle mennesker har tv og alle skal ha glede av å se på tv. Alle programmer. Tv er fin underholdning også UTEN sex, alkohol og banning. 

Kanskje det er bare jeg som er sær og overfølsom. Men jeg tenker på alle eldre som koser seg med tv. Som ikke er vant til all åpenheten. Og de med forskjellige religioner. Selv om man ikke tror på noe sjøl så må det da gå an å tenke litt på de som har en tro. Det er nesten skummelt å se på noe hvis man har små barn i huset. Man veit jo aldri hva som blir sagt, forklart og vist. Det er ikke alt barn trenger lære gjennom tv. 

Sånn….Da har jeg fått blåst ut litt, hjelper det..For meg, men om det hjelper på det som vises på tv er jeg mer usikker på 🙂 

Takk til dere som er innom og leser litt her. Ønsker dere en fortsatt fin kveld. Nå skal jeg se ferdig slankekrigen også skal jeg legge meg. Natta sove godt og drømme søtt 🙂 Klem..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg