Har hatt en veldig koselig dag…

Hadde en veldig god morgen. Sov lenge, rydda og vaska litt sammen med sambon. Det er koselig det 🙂 Så venta vi på besøk. Mor kom ved 11 tiden. Det er en lang biltur fra henne og hit, ca 2 timer. Synes hun er tøff som kjører så langt 🙂 Det er mye trafikk på veien og kan være skummelt på motorveien. Mange biler, store biler i alle retninger. Stolt av henne som er 69 år og tar den turen 🙂 

Vi hadde gryterett til middag også bakte Knut (11) vannbakels for første gang. Det er favorittkaka mi, så fikk den i bursdagsgave av han. En uke på forskudd 🙂 Heldige meg. Mor satt bare ved siden av han og så på at han gjorde ting i riktig rekkefølge. Se så fin den blei 🙂 Han er kjempeflink..Er merkelig hvordan han alltid får til det han prøver på, er bare nødt til å bli baker han 🙂 


Da mor skulle reise så ringte mobilen. Det var Bjørn og Kim som ville ta en tur 🙂 De bor i Modum så det var litt kjøretur for dem å. Da de kom så fikk vi ei veldig god sjokoladekake. Også jeg som har hatt lyst på det evig lenge nå. Men ikke helt klart finne en som er god. Også kom Bjørn med denne i dag, veldig god 🙂 Heldige meg igjen….


Nå er det blitt natten og klokka er over 00. Klokka går fort når man koser seg 🙂 Godt med besøk iblandt, vi har ikke det så ofte. Kan ikke forvente det når man ikke er noe flink til å gå på besøk sjøl vel. Prøve og forandre litt på det 🙂 

Se ferdig filmen på FEM, Livet med Helen…Den er fin den….

Etter den får man vel stille klokka så man kommer opp til riktig tid imorgen og resten av vinteren..Skjønner meg ikke på denne stillinga, synes det er helt greit klokka er det den er hele tiden jeg da. Men ingen spør meg hva jeg liker best 🙂 Så da får jeg henge på flokken og gjøre som den gjør..

I morgen skal jeg prøve og lure med meg resten av min flokk ut på tur tror jeg…Forbereder meg på litt protester og veldig gode grunner for ikke å gå tur fra de to minste i huset her 🙂 Håper det blir like fint vær som det har vært i dag. 

Håper dere alle har hatt en god Lørdag i dag og har fått gjort masse av det dere har hatt lyst til å gjøre..Fortsett med det i morgen 🙂 Sender dere alle nattaklemmer og ønsker dere en god natt med fine drømmer…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg