Fredag…

Endelig Fredag og helg. Alle 3 var våkne 630 i dag, gutta sto opp av seg sjøl. Det er nesten litt skummelt det 🙂 Måtte bare innom og ønske dere som titter innom en god morgen og en strålende dag i dag.


Sender en liten blomsterbukett, ett smil og en klem til dere som føler dere trenger det i dag 🙂


Da var man klar til å starte dagen. Først matpakke, og få gutta på skolene. Så ut og gå en tur med Kjersti..Etter det har jeg ingen planer. Tusle litt rundt i huset og gjøre det som trengs, men det har jeg hele helga på meg til å gjøre 🙂

Ønsker alle en kjempefin dag. Ta vare på hverandre, lytt og se…Dere som er stressa på ettellerannet vis. Ta med dere kamera ut en tur. Titt litt rundt dere og se alt det fine dere kan ta bilder av og glede dere over. Trenger ikke gå lenger ut enn i din egen hage eller bakgård. Det er veldig beroligende. Øv deg på å se alt. Hvis du er trøtt og sliten og ikke orker løfte blikket og møte det store i verden. Så er det mye fint som ligger på bakken å. Plutselig en dag merker du at du har litt mer energi og får lyst til å løfte blikket og se rundt deg 🙂 Det er en god følelse. Bruk litt tid etterpå på å legge de inn på PC og kanskje legg de ut så andre også kan ha glede av dem 🙂 Når jeg er urolig og stressa så setter jeg meg og ser på både mine egne og andre sine bilder og kommentarer. Da kommer roen og kroppen slapper av 🙂

Igjen...Ha en fin dag i dag. Klem 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg